Sidor

måndag 10 januari 2011

Rester .. Och nya böcker ..

I natt åt jag ett par tre skivor brie på jobbet, jag fanns egentligen inte hungrig, men det var gott med ost till kaffet ♥
I morse, väl hemma från jobbet, var jag så otroligt trött så det blev sängen direkt och jag somnade så snabbt så jag kommer inte ens ihåg det ..

Vid halvtretiden vaknade jag och konstaterade att all snö höll på att ramla av taken. Det var nog det som väckte mig, rejäla duns när snön landade på marken.

Det blev en riktigt enkel middag idag, eftersom det blev rester på älghjärta.
Ett gott kaffe på det, och en snabbtitt i en ny bok jag beställt, som Tobbe hämtade ut på Bookia innan han for hem från stan ..
Jag beställde boken den femte januari och i lördags ringde de och talade om att boken hade anländt.
Den fick vänta tills idag, det kändes onödigt att okynnesåka in till stan bara för att hämta en bok.
Men nu när den väl är i min ägo, känns det som en perfekt dag att fortsätta läsningen.
Det är Andreas Eenfeldt, kostdoktorn.se som gett ut boken och jag är riktigt nyfiken på att läsa den.

Om någon mer är nyfiken på boken, så kan man läsa första kapitlet via länken här.
Sedan fick jag också en annan efterlängtad "bok" en fin planeringskalender, samt en kassabok för 2011.
Timkalendern skall användas till att planera och dokumentera hundträningen under 2011.
Kassaboken skall användas i vanlig ordning för dokumentation av alla relevanta utgifter här i gården :)

2 kommentarer:

Henriette sa...

Hvor er du heldig du har fået fat i Kostdoktorn s nye bog- God fornøjelse

Ellinor sa...

Hej Henriette!
Är det problem att skicka efter boken från Danmark?

Annars blev det inte mycket läst i går kväll, det var nog en annan som fick fatt i boken före mig ;)
Jag får läsa till helgen, då har jag långledigt ♥

Kram!