Sidor

onsdag 6 maj 2009

Dumt

I dag har jag gjort något dumt som jag inte tänker repetera. Köpte två frallor på jobbet, åt båda två under dagen .. fick efter några timmar en sån fruktansvärd obehaglig känsla i magen, som en ballong ungefär:(
Inte hade jag behövt dem.. jag hade ju med goa kotletter och morötter till lunch .. som jag i och för sig också åt upp. Det var bara det att jag hade en sån längtan efter bröd idag och gick på att köpa dessa frallor ..

Hela eftermiddagen och kvällen har varit förstörd av magknip .. oj vad jag ångrar de där två frallorna:((

3 kommentarer:

Maud sa...

Hej Ellinor!Var tänkt att komma med husvagnen till helgen, men det ska ju bli regn, så jag avvaktar lite. Kommer det sol på söndag,så kommer jag om jag får tag i hjälp.
Magknip är inte roligt att ha. Ett bra sätt är att ställa sig på alla fyra med ändan i vädret, då brukar gaserna som ger knipen ge sig iväg ut. Kram Maud

Ellinor sa...

:D:D du e allt rolig du :D
Vi är på ledhundskurs i helgen, fredag och lördag, söndag jobbar jag kvällen. Jag tror jag bor på jobbet snart ..
Men vi fixar husvagnen på något sätt, skall prata med Tobbe:)
Kram

Maud sa...

Hej igen!
Jag ska fråga Hans som har jobbat på Brunsberg och vet var nyckel finns till uthusen att han hjälper mig. Blir det på söndag så hör jag av mig här på sidan. Det är ju i såfall bra om han är hemma och kan hjälpa mig koppla av. Missförstå mig nu inte:-))
Kram Maud