Sidor

fredag 18 december 2009

Överraskningslåda!

I går kom jag hem från jobbet i sena kvällen .. och hade inte planerat en enda matlåda för kommande arbetsdag ..

Tänk då så glad man kan bli när dottern har fixat och donat och säger "Mamma, det står en matlåda till dig i kylskåpet" :))

Jag var ju bara tvungen att tjuvkika på vad morgondagens lunch skulle bli ...

Älgfärsbiff med osttäcke, kokt morot och selleri i stavar .. och en liten läcker sallad bredvid .. gött det!


Hon hade också bakat en sockerkaka, eftersom hon gör sista dagen på sin praktikplats idag..

Jennykakan med fil .. den är god!
Tänker nog att gubbarna på Stora Enso blir glada:)

Och inte nog med det .. hon hade bakat havreflarn också ..
Jag kände mig lite elak då jag tackade nej till ett flarn .. men till helgen ...  då ska jag smaka ett :)


Inga kommentarer: