Sidor

torsdag 14 maj 2009

Fläsklägg ..

Jag åkte en sväng och handlade innan jag for hem efter jobbet i dag .. Med tre lediga dagar känns det inte angeläget med flera resor till stan än nödvändigt. Tog en sväng inom Hälsokost och bunkrade lite godis:) Nötter och mandlar och ett gott bröd från Saltå kvarn:) Och så fick jag se att de äntligen fått in mitt favoritkakaopulver:) Köpte två förpackningar med det samma .. De hade också äntligen fått in Smør fån Thise mejeri igen .. halva priset pga kort datum .. vaddå kort datum, vi äter flera paket på tio dar :) Tobbe for iväg för att skjuta lerduvor med kompisar, medan jag kokade Fläsklägg till middag för en .. och lite lunchlådor .. gött!:) Och så blev det en bild av 500gr nötfärs som skall bli en del av de "Karbonadesmørbröd" som jag tänker bjuda Tobbe på till middag i morgon ...

Inga kommentarer: